DM og Internationalt stævne i Vendsyssel Køreforeing

Vendsysel Køreforening vil gerne takke all, både kuske, hjælpere og publikum for et helt forrygende DM og CAI2* i Vendsyssel.

Vi kan se tilbage på nogle fantastiske dage sammen med festlige, sjove og meget arbejdsomme mennesker, smukke heste og flotte vogne.

Der var heldivis ingen alvorlige uheld. En ung kusk væltede desværre i en forhindring men kom heldivis ikke til skade.

Vejret var i den grad med os arrangører - flot vejr de to dressurdage, lidt overskydet med en enkelt regnbyge på maratondagen og det smukkeste solskin til forhindringskørsel og præmieoverrækkelse.

Billeder og video kan findes både på www.facebook.com/VKDrivingEvent og via vores VK album.

Med håbet om at alle er kommet godt og sikkert hjem, vil vi gerne site MANGE TAK for nogle skønne dage.

Håber vi ses igen!!

CAI2* Dronninglund 2016 - inclusive the Danish Championship

Vendsyssel Køreforening would like to thank all our international drivers for some very good days at the event.

Follow us on facebook at www.facebook.com/VKDrivingEvent.

We hope to se you again.

CAI2* on YouTube

Små sammenklippede film fra DM og CAI2* 2016 - samt andre stævner og begivenheder i VK.
Small videos from the CAI2* and Danish National Championship and other events in Droninglund.

CAI2* albums

Billedalbums fra DM og CAI2* i 2016 samt andre begivenheder i VK.
Picture albums from the CAI2* 2016 and other events in Dronninglund..

Danske mesterskaber samt Internationalt stævne i kørsel med hest og vogn
Fra den 20. til den 24. juli 2016 slår Vendsyssel Køreforening dørene op til det Danske Mesterskab samt Jyllands største internationale stævne i kørsel med hest og vogn.

Stævnet vil indholde alle DM klasser. Internationale danske kuske har mulighed at konkurrere i både DM og den internationale CAI2* klasse. Danske landsstævne kuske har selvfølgelig mulighed for udelukkende at køre DM.

For de internationale kuske er der klasser for 1-spand, 2-spand og 4-spand hest og pony.
Der er ligeledes internationale klasser for børn, juniorer og unge kuske.

Der er gratis adgang for publikum under hele stævnet. Ud over det store cafeteria, vil der være boder med mad og drikke nær konkurrencebanerne. Der vil være et mindre P gebyr for publikum.

Vendsyssel Køreforening glæder sig til at se rigtigt mange både danske og internationale kuske og køresportsinteresserede.