Har du lyst til at være hjælper / frivillig

Hjælpere ved en forhindring                                         Sådan kan man også være hjælper :-)

HJÆLPERE:

Hvis man er interesseret i hestevognskørsel, men måske ikke er kommet i gang, så er det en god start at melde sig som hjælper til et stævne. Ingen bliver sat til en opgave uden man er instrueret heri, og man vil oftest være sammen med en mere øvet hjælper.
Står man så overfor at skulle i gang med kørslen, er det også en god idé, at trække på de mere erfarne kuske i foreningen.
Det er vigtigt, at sikkerheden er i top, når man slipper hestekræfterne løs foran en vogn. Det gælder både hesten / ponyen, seletøjet, forspændingen og vognens stand. Uanset hvad spørgsmålene gælder eller om det er vedrørende at tilbyde sin hjælp, så er man altid velkommen til at kontakte en fra Stævneudvalget eller bestyrelsen.Vendsyssel Køreforening er kendt for at kunne have det hyggeligt, når man er sammen til arrangementer.

Har du lyst til at være hjælper til et stævne?
Vi skal bruge rigtigt mange hjælpere og kan også bruge DIG.
Du behøver ikke nødvendigvis have kendskab til køresport eller heste.
Kontakt venligst Mette Nørgaard eller på email til  vknyhed@outlook.dk, hvis du har lyst til at melde dig som hjælper.

Det bliver nogle FEDE dage med køresport på højt plan helt tæt på - samt masser af hyggeligt samvær med andre søde hjælpere.