Kære publikum!

Rigtig hjertelig velkommen Vendsyssel Køreforenings Danske Mesterskab og forbundsmesterskab i kørsel med hest og vogn 2022.

Vi håber, du som publikum får nogle dejlige minder med dig hjem om elegante heste, flotte vogne og fantastiske oplevelser!

QR kode til WhatsApp

Følg resultaterne her

Kort over stævnepladsen

Menukort fra Cafeteriet

Vi har lavet nogle få regler, som vi beder dig respektere:

Som noget nyt er der oprettet en WhatsApp gruppe for publikum,
hvor der løbende bliver lagt info ind netop rettet til publikum.
God fornøjelse med appen

Følg også stævnet på Facebook:
www.facebook.com/VK

Tak for din hjælp!

Rigtig god fornøjelse!

Vendsyssel Køreforening

Vester Hassingvej 39
   9330 Dronninglund

Entre:

Entre er gratis for publikum alle dage.

Der vil blive opkrævet et parkeringsgebyr på 50 kr pr bil. Det er ikke tilladt at parkere på vejene omkring Vendsyssel Kørecenter.

Kære Publikum

oversigtskortet finder du både de områder, hvor der bliver kørt, samt publikumsområder, cafeteria og toiletter

Respekter venligst de afmærkede områder og gå ikke ind på kørebanerne - både af hensyn til din egen sikkerhed og for ikke at forstyrre deltagerne.

Adgang fra parkering til både dressur og maratonbaner sker via Holtegaarsdvej.

Torsdag, fredag og søndag køres der dressur og forhindringskørsel på det på kortet grønne område.
Lørdag køres i maraton forhindringerne, som er markeret med rødt. Der vil være køreruter mellem forhindringerne.